همه زندگی
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد



دلنوشته های دلنشین همه ی زندگیمون درد همه ی زندگیمون غم جلوی آینه نشستم وسط فکرای درهم واسه چی ادامه میدم ؟ نمی دونم یا نمی گم دیگه هیچ فرقی نداره بغل ِ تو با جهنم جلوی آینه نشستم خوابم و بیدارم ا
تنهایی, میکنم, روزای, خواهم, آینده, دنیای, همیشه, پنجره, پایان, رویای, محتاج, انگار, نشانی, نشستم, آغوشتو, عاشقی, خاطره, آغازی, منتظر, ترانه

همه ی زندگیمون درد

همه ی زندگیمون غم

جلوی آینه نشستم

وسط فکرای درهم

واسه چی ادامه میدم ؟

نمی دونم یا نمی گم

دیگه هیچ فرقی نداره

بغل ِ تو با جهنم

جلوی آینه نشستم

خوابم و بیدارم انگار

پشت سر کابوس رفتن

روبروم دیواره دیوار

پشت سر حلقه ی آتیش

روبروم یه حلقه ی دار

غم ِ اولین سلام و آخرین خدانگهدار

خسته ام ، یه تیکه سنگم

خالی ام ، یه تیکه چوبم

مثه یه قایق ِ متروک

توی دریای جنوبم

جلوی آینه نشستم

به نبودن مشت می کوبم

دارم از توو پاره می شم

به همه می گم که خوبم!

با تو سرتا پا گناهم

همه چی گندم و سیبه

هوا بدجور سرده انگار

دستای همه توو جیبه

باغمون گل داده اما

هر درختش یه صلیبه

ماهیه بیرون از آبم

حالم این روزا عجیبه

جلوی آینه نشستم

بی سوالم ، بی جوابم

نه چشام وا میشه از اشک

نه می تونم که بخوابم

مثه گنجشک توی طوفان

مثه فریاد زیر آبم

مثه آشفته ی موهات

مثه چشم تو خرابم

داشتی انگاری می ترکید

درد دنیا توو سرم بود

منو توو هوا رها کرد

هر کسی بال و پرم بود

روزای بدم که رفتن

وقت روز بدترم بود

این شبانه ، این ترانه

گریه های آخرم بود



نظرات شما عزیزان:

ملکه ی خاطرات
ساعت21:19---4 آذر 1390
سلام مینا خانوم
نمیدونم درسته بیام و به نظرت ج بدم یا نه اما خب اومدم تا لااقل بی دفاع نمونده باشم
مینا خانوم من راه گم نکردم،فراموشیم نگرفتم...حتی روم نمیشد بیام پیش علی،
اما مینا خانوم،درست گفتی...سرم به سنگ خورد، به بد سنگیم خورد
وقتی قدر علی رو دونستم که دیگه نداشتمش،وقتی که علی کس دیگه ای رو داشت،علی پر از حس پاکه و مثل هیچ پسر دیگه ای که دیدم نیست
عاشقه،وفاداره،مهربونه،رازدار ه،چشمش به دخترای مردم نیست،رفیق راهه و...
اما حسرت میخورم که چرا زودتر نفهمیدم
من وعلی بهترین روزای زندگیمونو باهم داشتیم،اما خب قدرشو ندونستم
دیگه نمیخوام داداشتو عاشق کنم...اما بگم اگه بخوام...تو یه چشم به هم زدنه و هیچکدوم از شمایی که پشتشین نمیتونین مانعم بشین، اما حالا که برگشتم، من فقط بودن کنارشو میخوام و دیگه هیچی نمیخوام
نه عشقشو نه نگاهش، همینکه کنار بی محلیاشم باشم آرومم
خواهش میکنم هرچی از من به دل گرفتی فراموش کن، خوب میدونم چقد بدمو تو رو خدا دیگه تو یادم ننداز
وقتی به خودم رسیدم که دیگه هرز هرز بودم،پس خواهشا وقتی بهتون پناه آوردم ردم نکن،میدونم گناهکارم،ولی خواهشا تو دیگه یادم نیار
مرسی
اگرم خواستی ج بدی وب داداشت نرو، بیا وب سپیده، سپیده خبرم میکنه میام چک میکنم،
متشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 366
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 236209
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره