دل من
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

چه شب است يارب امشب كه ز پس سحر ندارد...

من و باز آن دعاها كه يكي اثر ندارد...

غلط است اين كه گويند به دل به دل راه دارد...

دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت23:19---9 آبان 1390
سلام آبجیه من، چطوری؟؟؟؟
خسته نباشی!!!!
آجی جون یه بار نظر گذاشتیم با کلانتر تایید نشد، دماغمون سوخت!!!!!
آره آجی،داداشم گفت،
گفت داغ بودم زدم پاکش کردم!!!!
بیچاره پشیمون بود،میگفت کاش تاریخشو میخوندم!!!!
من به اینجور موجودات میگم خل و چل!!!!
روانیه، دیوونه س، آشغاله....!!!!!!
آخه چرا داداشو ول نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟
داداش گفت ایمیل دادین،خبر دارم،خوب کردین!!!!!
میگم که،داداش انقد دوستت داره جلو تو بروز نمیده اما میدونم هروقت حرفی از این دختره میاد داداش صداش میلرزه، قشنگ حس میکنم، بغض گلوشو میگیره،ولی خب چیکار کنم!!!؟؟؟؟،خوب کردی نذاشتی بفهه میدونی، غرورش نشکنه
ایشالله جواب میده،بالاخره حریفش میشیم!!!!منم ندیدمش ولی ازش خوشم نمیاد،حالا چیه که داداش انقد دوسش داره علی الله!!!!!اصلا ازش بپرس ببین واسه چی انقد دوسش داره؟؟؟؟
آبجی جون خیلی دوستت دارم
کم کم داره خوابم میبره!!!!
منتظرتم
شب بخیر، فعلا بای


سحر
ساعت21:16---9 آبان 1390

سلام گلم خوبی خوب خدارو شکر راستی خیلی وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم ایول دمت گرم حالا بریم سر اصل مطلب که میخوام بگم دوتاست اول اینکه دعوتت میکنم یه سر کوچیک به وبلاگم بزنی و دوم اینه که یه سر به لینک زیر بزن و توش اگه دوست داشتی عضو شو لینک ارسال کن آماره وبلاگت خیلی میره بالا من خودم اینکارو کردم نتیجه داد حیفه بزار دیگران هم وبلاگت رو ببینن پس بدو یه سر بزن به لینک زیر
http://linkeman.ir/?ref=11960103


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 4 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 479
بازدید ماه : 456
بازدید کل : 236322
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره