مرگ عاشقانه
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

مرد و زن جوانی سوار بر موتور در دل شب می راندند.آنها عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند.

زن جوان: یواش تر برو، من می ترسم.
مرد جوان: نه، اینجوری خیلی بهتره.
زن جوان: خواهش میکنم ، من خیلی می ترسم.
مرد جوان: خوب، اما اول باید بگی که دوستم داری.
زن جوان: دوستت دارم، حالا میشه یواش تر برونی.
مرد جوان: منو محکم بگیر.
زن جوان: خوب حالا میشه یواش تر بری.
مرد جوان: باشه به شرط اینکه کلاه کاسکت منو برداری و روی سر خودت بذاری، آخه نمیتونم راحت برونم، اذیتم میکنه.

روز بعد واقعه ای در روزنامه ثبت شده بود. برخورد موتور سیکلت با ساختمان حادثه آفرید. در این سانحه که به دلیل بریدن ترمز موتورسیکلت رخ داد، یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری درگذشت. مرد جوان از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود. پس بدون اینکه زن جوان را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت را بر سر او گذاشت و خواست تا برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند. دمی می آید و بازدمی میرود. اما زندگی غیر از این است و ارزش آن در لحظاتی تجلی می یابد که نفس آدمی را می برد.

                                                          




نظرات شما عزیزان:

سيد عرفان حسيني
ساعت21:33---12 مهر 1390
خوب بود يعني عالي بود

سپیده
ساعت17:32---11 مهر 1390
خاک به سرمممم!!!!آبجی اون نظررو خصوصی نکردم، زودی پاکش کن !!!!!!


alireza
ساعت13:56---10 مهر 1390
سلام ممنون که نظرت رو دادی.و متشکر که به وبم سر زدی من چجوری لینکت کنم.خوشحال میشم بازم به من سر بزنی.

نیما دلارام
ساعت11:46---10 مهر 1390
سلام مینا جون وبت فوقولادست.
چنتا از مطلبا وافعا قشنگ بودن.
اگه وسط بعضی از مطالبت عکس هم بزاری قشنگتر میشه.
من لینکیدمت تو هم با نام Rock بلینک منو.
بیای وبم شاید بگی تورو با این آهنگا چه به شعر عاشقونه خوب ما هم دل داریم دیگه نه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 8 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 355
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 236198
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره