ومن هنوز دوستت دارم .عاشقت هستم...
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید : چرا مرا دوست داری ؟ چرا عاشقم هستی ؟ 

پسر گفت : نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از اعماق قلبم دوستت دارم

دختر گفت : وقتی نمی توانی دلیلی برای دوست داشتن پیدا کنی چگونه می توانی بگویی عاشقم هستی ؟!!!!

پسر گفت : واقعا دلیلش را نمی دانم اما می توانم ثابت کنم که دوستت دارم

دختر گفت : اثبات؟!!!! نه من فقط دلیل عشقت را می خواهم . شوهر دوستم به راحتی دلیل دوست داشتنش را برای او توضیح می دهد اما تو نمی توانی این کار را بکنی !!!!

پسر گفت : خوب ... من تو رو دوست دارم چون زیبا هستی

چون صدای تو گیراست

چون جذاب و دوست داشتنی هستی

چون باملاحظه و بافکر هستی

چون به من توجه و محبت می کنی

تو را به خاطر لبخندت دوست دارم

به خاطر تمامی حرکاتت دوست دارم

 

دختر از سخنان پسر بسیار خشنود شد

چند روز بعد دختر تصادف کرد و به کما رفت

پسر نامه ای را کنار تخت او گذاشت 

نامه بدین شرح بود :

عزیز دلم !!!تو رو به خاطر صدای گیرایت دوست دارم ..... اکنون دیگر حرف نمی زنی پس نمی توانم دوستت داشته باشم

دوستت دارم چون به من توجه و محبت می کنی ...... چون اکنون قادر به محبت کردن به من نیستی نمی توانم دوستت داشته باشم

تو را به خاطر لبخندت و تمامی حرکاتت دوست دارم ..... آیا اکنون می توانی بخندی ؟ می توانی هیچ حرکتی بکنی ؟ ...... پس دوستت ندارم

اگر عشق احتیاج به دلیل داشته باشد در زمان هایی مثل الان هیچ دلیلی برای دوست داشتنت ندارم

 

آیا عشق واقعا به دلیل نیاز دار؟

نه

و من هنوز دوستت دارم . عاشقت هستم



نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت20:50---6 مهر 1390
سلام من چقدر خوشبختم که شما بهم سر زدین بازم بیا پیشم حتما منتظرتم خوشگل دوست دارم

milad
ساعت20:50---6 مهر 1390
سلام من چقدر خوشبختم که شما بهم سر زدین بازم بیا پیشم حتما منتظرتم خوشگل دوست دارم

milad
ساعت20:50---6 مهر 1390
سلام من چقدر خوشبختم که شما بهم سر زدین بازم بیا پیشم حتما منتظرتم خوشگل دوست دارم

نیوشا
ساعت13:39---6 مهر 1390
تصحیح:
اون بد تره نه بعد تر!!!!!! اشتباه پیش میاد دیگه!!!
اونم امره نه عمر!!!!
(انقد خسته م مخم نمیکشه دیگه!!!!)


نیوشا
ساعت13:36---6 مهر 1390
سلام بر آبجیه خودم، مینا خانووووووووووووووم گل!!!!!!!!!!!!!!!!
چطوری آبجی؟؟؟خوبی؟؟؟خوش میگذره؟؟؟داداش اذیتت نکرده؟؟؟همه چی به راهه؟؟؟؟
دیگه الان یه ساعته رسیدم تا یه لباسی عوض کنم و یه دوشی بگیرم، گفتم اول بیام وبه تو و داداشتو خانومه خوش تیپ(سپیده)
کلی وب من نظر داده بودی، البته این خوش تیپ یه سریاشو پاک کرد گفت اینارو واسه خودش فرستادی، اونایی که مال من بودو گذاشت!!!حالا چی بهش گفتی خدا میدونه؟؟؟؟
خیلی دلم براتون تنگولیده بود؛ خیلی زیاد!!! ولگردی تو بازارای دوبی م فقط دو روز اول خوبه، نه یه ماه!!!!!
راستی تو وب سپیده م درخواست عضویت دادم، از این به بعد اونجا ها میتونی پیدام کنی،
هنوز هیچکس خبر نداره من برگشتم، همه مدرسه ن، البته گمونم داداشت زود تعصیل شده امروز، چون خودش میگفت زود میاد، حالا الان زنگ میزنم اگه بود میبینمش
خدا خیرت بده بالاخره سبب شدی سپیده یه وب درست کنه، البته گمونم اونم بعد تره من آپ تو کارش نیست!!!!!
خلاصه آبجی چاکریم!!!!!عمری بود بیا وب خودم فعلا تا عضو وب سپیده بشم!!!
دوستت دارم،Have Nice Time


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 6 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 338
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 236181
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره