روز اول...
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت...

روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد...

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم...

ماه بعد شانسی به دلم نشستی

وحالا سالهاست یواشکی دوست دارم




نظرات شما عزیزان:

MAMAD
ساعت11:24---26 شهريور 1390
salam mina
emaileto chek ko
sendidamesh
rasti age moshkeli bood bed khodam vasat tarahish konam


امير حسين
ساعت21:33---25 شهريور 1390
سلام مينا خانوم اگه مشكلي در وبلاگم ديديد شرمنده
هيچكدوم از اون عكسا من نيستم همينطوري گذاشتم خداييش من خودم خيلي خوشگل ترم انصاف نيست اين دوتارو بم نسبت بديد
وبلاگ جديدتون مبارك چرا نميشه توش نظر داد من همين الان تبادل لينك رو درست كردم شما با فتخار لينك شديد كاري داشتي حتما بم بگو راستي فردا دارم ميرم ثبت نام دانشگاه واي دلم شور ميزنه


محمد
ساعت16:17---25 شهريور 1390
سلام مینا جان دوست گلم
مرسی که همش سر می زنی من همش میرم اون وبلاگت
اما نمیشه نظر بزارم
اون یکی وبلاگم رو حذف کردم
راستی یه سوال :عاشقی؟؟/
طراحی وبلاگم رو حال کردی؟
متن های متحرک؟؟
خواستی بگو تا آموزششو برات ایمیل کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 25 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 197
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 518
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 236361
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره