زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

می‌نویسم، چون می‌دانم هیچ گاه نوشته‌هایم را نمی‌خوانی،

 حرف نمی‌زنم، چون می‌دانم هیچ گاه حرف‌هایم را نمی‌فهمی،

نگاهت نمی‌کنم، چون تو اصلا نگاهم را نمی‌بینی،

صدایت نمی‌زنم، زیرا اشک‌های من برای تو بی‌فایده است،

فقط می‌خندم، چون تو در هر صورت می‌گویی من دیوانه‌ام

 

عکس
های عاشقانه و احساسی (2) www.taknaz.irt



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت22:21---22 شهريور 1390
سلاممممممممممم آبجییییییییی جونم!!!!
به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه فرمایید:
وبلاگ جدید سپیده و دخترای LOGAFT-C
ساخته شد با نام:
GFband vs LogaftClub
با آدرس:
3pide.loxblog.com
قراره روی پسرای کلوپو کم کنیم، با عرض پوزش...از جمله برادرت...LOGAFT
میخوایم Gfband بسازیم در حد تیم ملی!!!!
از بی کاری آدم چه کارا که نمیکنه
فعلا پست نذاشتم سرم شلوغه
زود به زودم نمیتونم آپ کنم، اما مطمئن باش آپ خواهم کرد!!!!!
اینم از اصرار شما!!!!
هدف ما رضایت مشتریست!!!!
داداشتم شاید به عنوان نویسنده افتخاری بیارم تو وب!!!! خودتم خواستی بگو!!!!
داداشت که داره ناز میکنه میگه من وقت ندارم!!!!!
ولی چطور وقت داره هرروز بره ایران زمین کنسرت بذاره!!!!وقت نداره دست مارم بگیره؟؟؟؟
وبلاگمون شاید یه کم آنتی پسر بشه ولی خب منم دیگه، چی کار کنم...
دستم رفت رو دکمه ها یهو نوشتم
Gf band vs Logaft Club××××!!!!!!
حالا خدا بخیر کنه!!!!!!
پست گذاشتم خبرت میکنم!!!!
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 421
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 236264
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره